Dofinansowanie może być przyznane na okres nie dłuższy niż 3 miesiące od miesiąca złożenia wniosku w wysokości nie wyższej niż suma 70% wynagrodzeń poszczególnych pracowników objętych wnioskiem (kwota dofinansowania nie może przekroczyć 70% minimalnego wynagrodzenia powiększonego o składki na ubezpieczenia społeczne od pracodawcy).
- Wnioskodawca jest zobowiązany do utrzymania w zatrudnieniu pracowników przez okres, na który zostało przyznane dofinansowanie.
- Wniosek należy złożyć do powiatowego urzędu pracy właściwego, ze względu na siedzibę.
- Elektronicznie po opatrzeniu kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez platformę www.praca.gov.pl.
- Wnioski o dofinansowanie można składać także w formie papierowej.
- Pocztą tradycyjną na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim, ul. Daleka 11A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
- Osobiście złożyć do skrzynki podawczej w siedzibie Urzędu w godz. 8:00 – 15:00, ul. Daleka 11A, Grodzisk Mazowiecki.
UWAGA!
Część D wniosku – winna być podpisana przez wnioskodawcę, z uwagi na odpowiedzialność karną wynikającą z art. 233 §1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks Karny (Dz.U. z 2019 r. poz. 1950 ze zm.) za złożenie fałszywego oświadczenia lub zatajenie prawdy.
Aktualne druki do pobrania oraz zasady udzielenia dofinansowania i instrukcja wypełnienia wniosku na portalu www.praca.gov.pl
https://grodziskmazowiecki.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza
Kontakt:
tel. 22 755-55-86 wew. 105
e-mail: sekretariat@pupgm.internetdsl.pl