Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Grodzisku Mazowieckim ogłasza nabór wniosków o przyznanie dla 22 osób bezrobotnych jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej ze środków Funduszu Pracy.
Termin naboru: od 03.03.2025 r. do 06.03.2025 r.
Maksymalna wysokość dofinansowania: nie wyższa niż 6-krotność wysokości przeciętnego wynagrodzenia.
O przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej mogą ubiegać się osoby bezrobotne posiadające status osoby bezrobotnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Grodzisku Mazowieckim.
Przed przystąpieniem do wypełniania i składania wniosków należy dokładnie zapoznać się z obowiązującym Regulaminem w sprawie przyznawania bezrobotnemu, absolwentowi CIS, absolwentowi KIS, poszukującemu pracy opiekunowi osoby niepełnosprawnej, jednorazowo dofinansowania podjęcia działalności gospodarczej oraz form zabezpieczenia zwrotu otrzymanych środków w Powiatowym Urzędzie Pracy w Grodzisku Mazowieckim wprowadzonym zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Grodzisku Mazowieckim z dnia 30.01.2025 r.
Wnioski należy składać na obowiązujących drukach (wniosek2025). Wnioski złożone na nieaktualnych drukach nie będą rozpatrywane.
UWAGA: z dniem 01.01.2025 r. wprowadzono nową Polską Klasyfikację Działalności (PKD 2025), zastępującą PKD 2007. We wnioskach o dofinasowanie działalności gospodarczej wnioskodawca zobowiązany jest do podawania kodów zgodnych z nową klasyfikacją, tj. PKD 2025.
Etapy rozpatrywania wniosków:
Etap I: Ocena formalna - polega na sprawdzeniu czy:
- wniosek jest złożony na odpowiednim formularzu,
- wypełniony jest czytelnie, zawiera wymagane informacje i oświadczenia,
- wniosek zawiera wymagane załączniki.
Etap II: Wizja lokalna
- wizytacja w planowanym miejscu prowadzenia działalności gospodarczej.
Etap III: Ocena merytoryczna
- rozpatrywanie wniosków pod kątem merytorycznym przez Komisję ds. opiniowania wniosków powołaną przez Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy.
Etap IV: Szkolenie z zakresu ABC Przedsiębiorczości
(w przypadku pozytywnej odpowiedzi na złożony wniosek osoby zostaną skierowane na szkolenie).
Wnioski należy składać:
- osobiście w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Grodzisku Mazowieckim, ul. T. Kościuszki 30 w pokoju nr 6 (I piętro - budynek A) w godzinach pracy urzędu,
- za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej adres ESP: /PUPGrodziskMaz/SkrytkaESP lub za pośrednictwem portalu praca.gov.pl,
- pocztą tradycyjną na adres urzędu, liczy się data wpływu do urzędu,
- poprzez adres do e-Doręczeń: AE:PL-80608-32842-HEIGJ-15.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru wniosków można uzyskać: pod numerami tel: (22) 734-57-21, (22) 755-55-86 wew. 214, 798-010-106 lub na stronie internetowej https://grodziskmazowiecki.praca.gov.pl/.